Vježba 1 - Poligonalno modeliranje

Prva je vježba kreiranje poligonalnog modela kuće a obuhvata rad sa skupovima menija, različite operacije sa poligonima, između ostalih koncepte Bulovih operacija, operacija istezanja faceta i ivica poligonalnih modela, te pojmove nasljedstva i hijerarhije.

Vježba 2 - NURBS modeliranje

U drugoj vježbi se radi NURBS model nazvani Furby. Pored osnovnih operacija sa NURBS-ima i načina za dobivanje NURBS površina iz NURBS krivih, ovom su vježbom obuhvaćeni pojmovi Image ravni, historije noda, te rad sa alatima deformacije i sa lejerima
.
Vježba 3 - Materijali i svjetla za model kuće

Stvaranje materijala i dodjeljivanje prave rasvjete sceni su najvažniji aspekti pravljenja završnog 3D modela. Ova vježba se bavi upravo time, s osvrtom na mape reljefnosti kao posebnu vrstu materijala, IPR vizualizaciju kao posebnu vrstu vizualizacije, te hypershade editor, tj. editor materijala, tekstura, i kamera.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vježba 4 - Materijali i svjetla za model Furby

Kao i u prethodnoj vježbi i u ovoj se bavimo postavljanjem materijala modela, ali sada s osvrtom na 2D Ramp teksturu. Osim toga, ova vježba obrađuje naprednu tehniku softverskog paketa Maya, tzv. Fur, tj. postavljanje krzna modela.

 

 


Vježba 5 - Skeletoni i kinematika

Vježba obrađuje kreiranje skeletona karaktera postavljanjem serija zglobova, dodavanje zglobova postojećem skeletonu, uspostavljanje hijerarhije skeletona, forward i inverznu kinematiku, pozicioniranje i animiranje skeletona uz pomoć inverzne kinematike, vezivanje skeletona sa tijelom, te podešavanje Skin Weights vrijednosti u cilju uklanjanja deformacija.